F O L K (hand made slip on)

Tuesday, December 2, 2014

trampki slip on

Wierzcie mi lub nie, ale buty, które widzicie w dzisiejszym poście to ręczna robota! Zostały one zrobione dla mnie przez niezwykle utalentowaną dziewczynę imieniem Ula, która maluje cuda na wybranych butach. Ja zdecydowałam się na trampki slip on i poprosiłam o motyw folkowy. Wzory ludowe są ryzykowne, ale uznałam, że jako jedyny akcent (i to umieszczony na butach), urozmaicą nawet najnudniejszą stylizację. Dziś zestawiłam je z jeansami, czerwonym płaszczem i ogromnym szalem w kratę. A pod płaszczem kryje się biały t-shirt z napisem "sorry, taki mamy klimat". Tak, wiem, trampki niekoniecznie pasują do zaokiennej aury, ale nie mogłam sobie darować. Na szczęście za kilka dni wyjeżdżam na urlop na Fuertę, więc będzie okazja, aby się nimi nacieszyć.

Jeżeli jesteście ciekawi prac Uli to zajrzyjcie na Jej stronę na fb STREET SHOES CUSTOM. Może skusi Was coś z tego, co już przygotowała, a może (tak jak ja) wymyślicie sobie zupełnie nowy wzór.

granatowa torba Batycki wz-10
sorry taki mamy klimat t-shirt
czerwony płaszcz Zara
folk motyw folkowy na ludowo
kręcone włosy loki
duży szal XXL w kratę Zara
Batycki wz-10 city
ripped jeans boyfriend jeans
woolen red coat Zara
kolorowe buty slip on
Płaszcz, jeansy, szal (coat, jeans, scarf): Zara
T-shirt: Bershka
Trampki slip-on: here
Torebka (bag): Batycki
Zegarek (watch): Timex

17 comments:

  1. Cudną masz tę burzę loków !!!
    I jak zawsze wyglądasz pięknie !:)
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  2. super stylziacja, podobaja mi sie te buty.

    ReplyDelete
  3. Kochana płaszcz i slipony biorę od razu! Rewelka <3

    ReplyDelete
  4. Faktycznie genialnie się prezentują i ożywiają stylizację. :) Taki mały element, a uwagę przykuwa. :P

    Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do nas,
    Karina i Dawid
    blog: www.na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com
    fb: www.facebook.com/nadwojebabkawrozyla

    ReplyDelete
  5. jeeej, zakochałam się w tym wzorze <3

    ReplyDelete
  6. Wyglądasz cudownie!

    ReplyDelete
  7. jak pieknie i radosnie! kochane buty!

    ReplyDelete
  8. Widziałam te buciki na FB, ale nie przypuszczałam, że zdążysz je jeszcze pokazać. Super, że się udało. Podoba mi się wymieszanie folku ze stylem sportowym. I czerwień! Bo ja kocham czerwień;-)

    ReplyDelete
  9. Masz śliczne włosy... całość świetna, trampki są piękne, w ogóle całość bardzo pozytywna :)

    ReplyDelete
  10. ciekawy szal :D

    poradnik modowy: http://youbeefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Buty super, ale tych korali do t-shirtu z nadrukiem nie rozumiem

    ReplyDelete
  12. Bardzo lubię folkowe motywy, buty wyglądają fenomenalnie!

    ReplyDelete
  13. These sneakers are stunning! I love how you incorporated all those colors into your outfit. Very stylish!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Cały zestaw super i kolorystyka i te oryginalne sliponki, jedynie koraliki mi tu nie pasują ale to rzecz gustu, ja chyba wogóle nie lubię korali;)

    ReplyDelete
  15. genialna wyjścióweczka ;) pozdrawiam :)

    ReplyDelete