Total pastel winter look

Wednesday, December 19, 2012

Odkąd w zeszłym roku zaopatrzyłam się w śniegowce nie przeszkadza mi śnieg i mróz. To najlepsze buty na zimę jakie miałam i jakie kiedykolwiek będę miała ;) Przypominają trochę pamiętne Relaxy? Pewnie tak, ale nie dbam o to. Liczy się tylko to, że drugi sezon nie marzną mi stopy. Wszystkie inne tzw. "ocieplane" kozaki poszły w zapomnienie - swoje 5 minut mają w listopadzie i w marcu. W pozostałe zimowe miesiące najczęściej wybieram śniegowce. Tak mi dopomóż ;)
Dziś odsłona pierwsza - śniegowce fioletowe - w towarzystwie mięty. A sweter - nigdy go nie lubiłam - zdecydowałam się wreszcie założyć, po latach zalegania w szafie i unikania kosza na śmieci.



Kurtka (jacket): Atmosphere
Spodnie: ZARA
Sweter (sweater): (Levis) second hand
Torebka (bag): Lacoste
Pasek (belt): second hand
Rękawiczki (gloves): no name
Szaliki (scarfs): no name
Czapka (cap): second hand
Buty (boots): e-bay


16 comments:

  1. Ale pieknie wygladasz!!! Tak optymistycznie i kolorowo! A buciki masz cudne;) Sweterka ani sie waz wyrzucic!!!Jest swietny. Caly zestaw - rewelacja. Pozdrawiam. ANka

    ReplyDelete
  2. wow swietnie wygladasz
    zestaw piekny i te kolory super :)
    a buty rewelacja

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja :) kurteczka bardzo mi się podoba :) pozdrawiam !:)

    ReplyDelete
  4. Love the mint color. Looks so tenders on you.

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  5. jaka przyjemna pastelowa zima :)

    ReplyDelete
  6. pastel outfits are always eyecatching and sweet. you look adorable :) it must be cool if we're following each other. let me know if you agree :)

    https://twitter.com/wildakhaira

    ReplyDelete
  7. my blog link http://wildakhaira.blogspot.com/ thanks :)

    ReplyDelete
  8. ale piękna kolorystyka! Zachwyca mnie połączenie spodni i butów! ♥

    ReplyDelete
  9. lovely colors..


    megha
    http://meghafashionista.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Fajny kolor kurteczki ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    ReplyDelete
  11. Super :) fajne zestawy, ciekawe inspiracje, pozdrawiam, niteczkowyczar.blogspot.com

    ReplyDelete