mix of patterns

Saturday, June 22, 2013

Wczoraj, w drodze powrotnej do domu, zostałam złapana przez "ciepły letni deszcz". W ciagu kilku minut zaczęło lać tak mocno, że szłam w wodzie dosłownie po kostki (miejscami nawet po kolana). Oczywiście bez parasola, chociaż i tak pewnie na wiele by się nie zdał. Poza powodzią spacer umilały mi grzmoty, błyskawice i grad. Dawno tak nie zmokłam. Ale przy takiej temperaturze jaką mamy przez ostatnie dni burze nikogo nie dziwią. Mam nadzieję, że pogoda utrzyma się przez cały lipiec i sierpień.
Dziś upałów ciąg dalszy, stylizacja zaś jest typowo weekendowa i na luzie - mix przeróżnych wzorów w tonacji biało-czarnej.

Od 1 lipca zniknie możliwość obserwowania blogów za pomocą GFC. Obserwowane blogi można zaimportować na bloglovin: KLIK
In today's look I mixed only two colors (black and white) but a lot of different patterns. This way I have unique and unusual outfit but really comfortable.

Starting from July 1 it will no longer be possible to follow our blogs via GFC. We can import them to bloglovin by clicking here.


Top: Atmosphere
Pants: Top Shop
Flats, bag: no name
Glasses: River Island

W torebkowym giveaway wygrała Ewelina Drozd.

25 comments:

  1. omg you look soooo amazing! like a young and modern version of audrey hepburn! love that style!
    kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    ReplyDelete
  2. Such a cool outfit, dear Mon Cherries and I like especially your cropped top <3

    xx from Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    ReplyDelete
  3. You look amazing dear! :) Love your bag! *

    ReplyDelete
  4. Your outfit is so lovely :) I love your sunglasses and your bag. The black and white theme looks really good :) Anyways, amazing outfit!

    -Megan
    http://mymyitsmegan.blogspot.com/
    (I'm a totally new blogger so if you have any tips for blogging I'd love to hear them :) Thank you!)

    ReplyDelete
  5. Wraca moda na gołe brzuchy ???!!!
    O nie !!!!
    Nic nie mam do twojego , ale wylew nastolatek i nastolatek plus czesto z nadwagą i nadwagą plus odsłaniające swoje watPliwej jakości wdzięki ??!!! I to czesto w spodniach biodrowkach za ciasnych i wystajacymi stringami ??!!! Nieeeeee

    Ale twój brzuszek niczego sobie i łączenie wzorów swietnie wypadło , podoba mi sie ,zwłaszcza podobają mi sie spodnie !

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja bym do brzucha tego powyżej miała kilka uwag...

      przykład ,.. właśnie.. nastolatki plus...
      :/

      Delete
  6. Odważny, ale udany mix printow:) wyglądasz bardzo fajnie! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. bardzo podoba mi się połączenie wzorów, niebanalne, ryzykowne, ale przemyślane i w efekcie bardzo ciekawe i przyjemne dla oka! ;)

    ReplyDelete
  8. Dzięki kolorystyce nic się tu z sobą nie gryzie, fajnie!:)

    ReplyDelete
  9. Współczuję Ci, że wchodzą tu same kłamczuchy, które wprost nie powiedzą że te buty wyglądają jak za 5 zł z bazaru, a stylizacja to przebranie za klauna. pewnie nie zamieścisz ale szczere powiem: wstyd by mi było tak wyjść na ulicę :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonimku, dam ci radę = ty to w ogóle nie wychodź na ulicę, bo ludzi wystraszysz.
      Lepiej siedź na tej swojej wsi i wyjmuj słomę z butów.

      Delete
    2. ps: nie to żebym się z anonimem zgadzała, ale broni dziewczyna której blog to kopiowane teksty z innych blogów... :/

      mi się niestety mon cheri cheri buty baaaaaaaardzo nie podobają bo coś w tym jest że są mega tandetne.

      Delete
    3. To najzwyklejsze w swiecie baletki - ani tandeta, ani powód do zachwytow.

      Delete
  10. Amazing look! So cool:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    ReplyDelete
  11. Wyglądasz cudownie!!!!
    Świetne to łączenie pryntów.
    Wkładając pod spód czarny, trochę dłuższy topik na cienkich ramiączkach, do tego buty na obcasie -
    staniesz się mega elegancka.
    Masz w sobie to coś, co ogólnie zwiemy 6-ym zmysłem.

    ReplyDelete
  12. taki ciepły deszcz da się przeżyć, czasami nawet są przyjemne - wbrew pozorom ;-)

    ReplyDelete