asymmetric shorts

Tuesday, June 4, 2013

Te asymetryczne szorty wpadły mi w oko jak tylko pojawiły się w sklepach. Jako że do fanek szortów się nie zaliczam, popatrzyłam wtedy na nie, pomacałam i nawet nie mierząc poszłam swoją drogą. Wracałam do nich później kilka(naście) razy, ale za każdym rozsądek brał górę - w końcu do pracy w nich nie pójdę, a w letni słoneczny weekend mogę założyć cokolwiek innego. Ostatecznie jednak uległam i nawet nie żałuję. Nadal do pracy w nich nie pójdę, a jako weekendowo-działkowe są zbyt eleganckie, ale kto powiedział że zakupy koniecznie muszą być praktyczne. Czasami wystarczy, gdy po prostu cieszą. Jak to było w reklamie? Jestem tego warta? ;)
Zapraszam więc na molo - w szortach, parkowatej kurtce sprzed kilku sezonów i pomarańczowych szpilkach.
I'm delighted with these asymmetric culottes. They caught my eyes a few months ago but because I'm not a huge fan of shorts I didn't buy them. I came back to the shop a few times but every time my common sens prevailed. Finally I bought them and I'm not even sorry ;) I know I don't really need them - I can't wear them to work and as a part of weekend outfit they are too elegant - but do purchases have to be useful? Who said that? Sometimes it's enough when they make us happy.
Jacket: H&M
Heels: ZARA
Sleeveless turtleneck: Stradivarius
Scarf, jewelry: no name
Watch: DKNY
Shades: Polaroid

51 comments:

  1. ale boskie masz nogi!:) buty mnie urzekły

    ReplyDelete
  2. piękne nogi!
    a szorty są genialne! u mnie rozsądek ciągle bierze górę, ale obawiam się, że jeśli dotrzymają do wyprzedaży to nie zawaham się ich kupić ;)

    ReplyDelete
  3. Fajny outfit! Fajnie to wszystko dopasowałaś. Muszę napisać, że szpilki rewelacyjne - coś wiem o nich bo mam takie same :)

    U mnie za to kolorowo - zapraszam w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  4. Oj, jesteś tego warta! Twoje nogi są warte takich spodenek. Wyglądasz rewelacyjnie!

    ReplyDelete
  5. Stunning outfit, those shoes are simply gorgeous! Thanks for sharing such a nice post!
    Have a happy time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.com

    ReplyDelete
  6. You look great!

    New post: http://themilkandmint.blogspot.it/2013/06/red-meets-turquoise.html

    ReplyDelete
  7. dobrze, że w rezultacie kupiłaś te szorty, wyglądasz w nich świetnie!
    szpilki też są ekstra, mam takie same ;))

    ReplyDelete
  8. Te szorty też chodzą mi po głowie;) A buty widzę, że wybrałaś te w nowym kolorze, są super!
    Fantastycznie wyglądasz!

    ReplyDelete
  9. Przyznaję, że bardzo podoba mi się Twoja stylizacja ;)
    Kolor butów fantastyczny ;) nigdzie takich nie znalazłam...
    Podoba mi się :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  10. Such a great look! <3

    x

    I would love if you entered my Zoya & Sephora giveaway!

    http://mash-elle.blogspot.com/2013/05/zoya-ulta-100-follower-giveaway.html#comment-form

    Xo, Michelle

    ReplyDelete
  11. Love the pop of tropical colors in this all-black outfit. You look stunning dear! :)
    Do you want us to follow each other? Let me know!

    xx, Mela
    www.wearismela.com

    ReplyDelete
  12. Przepięknie wygladasz ! Jak mało komu te Szorty Tobie pasują ! Ach te nogi , jaki atut !
    Parka mnie nie prZekonuje ,ale
    W całości zestawu wyglada świetnie !

    ReplyDelete
  13. Jakbym miała nogi do nieba (takie jak Twoje !) nie zastanawiałabym się nad szortami - kupowałabm je dla nóg a nie okazji ;-)

    ReplyDelete
  14. Świetny zestaw - i kobieco i sportowo :) Do tego typu outfitów pasowałby również taki kuferek:

    http://www.amiche.pl/szykowny_kuferek__zielony-produkt-1104.html


    Oryginalne torebki damskie i inne dodatki - zapraszamy :) http://amiche.pl

    ReplyDelete
  15. Świetna kurtka i szorty ;)
    Obserwuję

    ReplyDelete
  16. Te szorty są naprawdę genialne! świetnie ożywiłaś zestaw pomarańczowymi szpilkami;)

    ReplyDelete
  17. Wyglądasz rewelacyjnie. A te szpileczki to wisienka na torcie!
    Uwielbiam takie geometryczne dziwadła. Dlatego bardzo podobały mi się m.in. rzeczy M.M.Margieli, które pojawily się jakiś czas temu w hm.

    ReplyDelete
  18. Zdecydowanie powinnaś zostac fanką szortów, szczególnie tych, bo są inne od wszystkich ...takie bardziej delikatne, eleganckie i na pierwszy rzut oka nie jak szorty :)))I wyglądasz w nich świetnie !

    Jak zawsze super dodatki i piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. Wyglądasz świetnie, bardzo podobają mi się buty <3

    ReplyDelete
  20. Świetne szorty, a szpilki mają cudowny kolor. ;)

    ReplyDelete
  21. gorgeous outfit! you look so sexy and i love your heels!

    xx, leaesguerra.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. ale masz nogi<3 śliczne szpile i szorty:)

    ReplyDelete
  23. wow masz fantastyczny kolor szpilek! piekny look:)

    ReplyDelete
  24. Wyglądasz rewelacyjnie, po prostu przepięknie!
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  25. Ooo, you look really great. Perfect pics and outfit. HAve a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ReplyDelete
  26. Najbardziej podoba mi się bez kurteczki (chociaż jest bardzo ładna).Czerń i złota biżuteria to idealna kombinacja a ty wyglądasz bardzo kobieco,zwłaszcza na 7 zdj :)
    xoxoxo

    ReplyDelete
  27. mówisz że przechodziłaś obok nich kilka razy a dajesz link do zagranicznego sklepu, podczas gdy to spodenki z Zary które nosi teraz baaaaaaaaaaaardzo dużo blogerek... o co cho?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na www zary juz ich nie ma, więc podlinkowalam tam gdzie wciąż mozna kupic. Moje sa z Zary, mierzone i macane :)

      Delete
  28. Your shorts are <3 <3 <3

    Following you now on GFC and Bloglovin! :) Hope you follow me back. :))
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Thank you for your comment.
    I like the colour of your heels. They really stand out in the pictures.

    xx
    me-travelleroftheworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Pięknie wyglądasz :)
    Bardzo fajne zestawienie i to ożywienie czerwonymi klasycznymi szpilkami :)
    Super :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  31. Love this!!!!


    www.mialay.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. One of your best looks - really love it! Perfect combo of elegant, chic & casual! Love how you've combined the black basics with the olive parka and orange accessories! Kisses from Vienna,

    Katja

    www.collectedbykatja.com

    ReplyDelete
  33. you look amazing in this simple yet chic outfit! love the skorts and spike necklace a lot!

    check out my latest blog post featuring mixed outfits and random snapshots! :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wonderful Zara heels! The pumps are my favorite...very wall!!

      Delete
  34. Fantastyczny set ! Szpilki masz przepiękne :)

    ReplyDelete
  35. Asymetryczne szorty są cudowne. Widziałam je już na wielu blogach, ale w takim pięknym połączeniu jeszcze nie :)) Pięknie! +Boskie szpilki.
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga. Zapraszam też do mnie, może Ci się spodoba:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    ReplyDelete
  36. Szorty są mega! A Buty jeszcze piękniejsze:)

    ReplyDelete
  37. Mam te same szorty:) I też miałam do nich sporo podejść, aż w końcu uległam;)
    Świetnie je zestawiłaś. Jakie zgrabne nogi!<3

    ReplyDelete
  38. Love the shoes with the shorts very different style!! Very nice blog, would you like to follow each other? let us know
    a beautiful maison

    ReplyDelete
  39. i love this outfit! you look so pretty :-))

    ReplyDelete
  40. Szorty są świetne, jak i ten outfit. Marzę o posiadaniu takich butów, jednak moje wąskie stopy odmawiają takim butom posłuszeństwa i zawsze wszystkie są zbyt szerokie :(

    Pozdrawiam,
    lazurowaprzestrzen.blogspot.com

    ReplyDelete