spring is in the air

Monday, February 24, 2014

Coś niesamowitego dzieje się z pogodą tej zimy. Za nami trochę opadów śniegu (nie żeby szczególnie uciążliwych), raptem kilka naprawdę mroźnych dni, a teraz pogoda niemal wiosenna. Gdy zaświeci słońce można odnieść wrażenie, że to połowa kwietnia, a nie połowa lutego. Chyba jestem ostatnią nudziarą, że piszę o pogodzie? ;) Tak naprawdę jednak temat pogody w ogóle mnie nie ekscytuje - po prostu nie zdążyłam nacieszyć się zimą, a w głowie mam jeszcze niezrealizowane pomysły na zdjęcia w zimowej scenerii.

Dzisiejszy zestaw balansuje między zimą a wiosną - z jednej strony kozaki za kolano, futrzany kołnierz i beret, z drugiej zaś krótka sukienka i okulary słoneczne. Moje ulubione elementy tego stroju to kozaki - bardzo wysokie (zarówno jeżeli chodzi o wysokość cholewki, jak i wysokość obcasa) oraz płaszcz z asymetrycznym zapięciem, wykończony odpinanym futrzanym kołnierzem. Płaszcz jest delikatnie ocieplany, więc na chwilę obecną to moje ulubione okrycie wierzchnie, a poza tym (obok futrzanych kamizelek: jasnej i czarnej oraz kolorowej sukienki w kwiaty) ulubiony zakup z Romwe.

What has happened with the weather this winter is just unbelievable. First we had a little bit of snow, then a few frosty days and now it feels like spring, even though it's the middle of February. I prefer spring and summer to the remaining two cold seasons so I don't mind current temperatures but I still have a lot of ideas for photoshooting in winter scenery. That's why I have mixed feelings about all this.

What I'm showing you today seems perfect for the beginning of spring. I'm wearing caramel coat with fur collar and caramel bag, short gray dress, brown overknee boots and mustard beret. I hope you like it.

Płaszcz z futrzanym kołnierzem (coat with fur collar): here
Kozaki za kolano (overknee boots): ZARA
Sukienka (dress), skórzana torebka (leather bag): no name
Beret (beret), biżuteria (jewelry): H&M

32 comments:

  1. Świetny strój, a jakie Ty masz długie nogi :D A ja taka malutka jestem niziutka :(

    ReplyDelete
  2. Patrząc na takie zestawy zaczynam się przekonywać do kozaków za kolano. KLASA!

    ReplyDelete
  3. Na tych fotkach jesteś Wisienko nie do poznania . Zupełnie inna osoba.
    Ładnie Ci w dluZszych włosach !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) Gdyby tylko jeszcze chciały rosnąć i nie wypadać ;)

      Delete
  4. świetny zestaw, bardzo ładny sukienka i płaszcz:)

    ReplyDelete
  5. super płaszcz, ale stylizacja do mnie nie przemawia:)

    ReplyDelete
  6. Super cool! Great images. So glad to see this familiar part of Warsaw in the backgrounds... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. The place looks really great, doesn't it. And we wouldn't have known it if not for you and the photo walk. Thanks again. :)

      Delete
  7. Wow, that coat and boots are perfect.
    http://www.fashiondenis.com

    ReplyDelete
  8. dziś jest naprawdę idealnie, że nie ma się do czego doczepić. jedyna sugestia to byś nie robiła tych sztucznych min, tylko może naturalnie spróbowała się zachowywać/zaśmiać, bo tu widać nienaturalność. peruk mistrz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :)
      Staram sie być możliwie najbardziej naturalna, a od czasu do czasu uśmiechnąć się, ale pozowanie to dość nienaturalna sprawa ;)

      Delete
    2. pozowanie zostaw modelkom, bo inaczej wychodzi własnie neinaturalnie, ale może spróbuj normalnie iść klawałek a facet będzie Ci cykał fotki, normalnie mów/śmiej się, skacz, baw się tym. tu wygląda to jakbyś chciała zrobić sztucznie ponętną minę ale czuła się mało komfortowo. wiem, bo też miałam blog i wiem jak to niełatwe i miałam ten sam problem co ty. potem postawiłam na naturalność i zrozumiałam że tędy droga

      Delete
    3. Robiimy zdjęcia i w spoczynku i w ruchu, aby było urozmaicenie :)

      Delete
    4. jasne. i to się chwali. ale robisz ciągle tą samą minę a la "ponętna", ale ona wychodzi słabo, więc spróbuj innych min może. na pewno potrafisz :)

      Delete
  9. Nie jestem miłośniczką brązów, ale Tobie bardzo pasują, i te buty, rewelacja :)

    ReplyDelete
  10. pięknie Ci w szarym i musztardowym berecie! idealnie współgra z twoją buzią :*

    ReplyDelete
  11. bardzo fajne kolorki, lubię brązy , a Tobie im do twarzy :)

    ReplyDelete
  12. Bardzo udany zestaw, a kozaczki cudne:)

    ReplyDelete
  13. Wow kochana jak zwykle wyglądasz szałowo!!! :) Przepięknie dobrana kolorystyka, uwielbiam kolory ziemi :) Kozaki za kolano są rewelaycjne, rękawiczki i torebka również mega przypadły mi do gustu :) CZad po prostu :) Gorące pozdrowionka :)

    ReplyDelete
  14. Wyglądasz ślicznie. Tak elegancko! Wszystko idealnie dopasowane!
    www.magfashion.pl

    ReplyDelete
  15. perfekcyjna stylizacja,bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  16. Ale piękne kolorki! I jakie Ty już masz długie włosy!

    ReplyDelete
  17. Wyglądasz perfekcyjnie, bardzo podoba mi się Twój zestaw jest zgrabny, a kolorystycznie cudowny!

    ReplyDelete
  18. Och, jak pięknie Ci w tych loczkach!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam takie proste tunikosukienki! Super dodatki i rękawiczki!

    ReplyDelete
  20. I'm a great fan of over the knee boots, however I can say " I love totally " this chic way , you are so lovely and cute ! ♥

    ReplyDelete
  21. Te kozaki są bez zamków? Miałam coś takiego (stradivarius)...Czy te Twoje tez tak ciężko się ściągają?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, te kozaki nie mają zapięcia (są wciągane), ale wkłada się je bardzo łatwo. Nie są idealnie obcisłe, ale nogi też się nie zsuwają. Skróa jest dobrze dobrana, na tyle miękka że wygodnie się chodzi, ale na tyle sztywna że nie zsuwa się poniżej kolan.

      Delete
  22. Pieknie wyglądasz, masz nogi stworzone do długich kozaków.

    ReplyDelete