FIXIE

Wednesday, October 8, 2014

Nie jest trudno znaleźć na blogach propozycje codziennych stylizacji z wykorzystaniem sportowych ciuchów. Ba, jest tego bardzo dużo - sportowe bluzy, trampki i adidasy (też do sukienek), a nawet dresowe spodnie. Mojego serca większość z tych propozycji nie skradła, ponieważ zazwyczaj wydają mi się wymuszone. Nie zmienia to jednak faktu, że sportowe ciuchy lubię - ciekawie skomponowane dają naprawdę charakterystyczną całość. Moja oldschoolowa bluza Adidasa, z paskami na rękawach i chamskim logo na plecach jest właśnie takim mocnym elementem, który może albo uratować stylizację, albo całkowicie ją pogrążyć. Mam nadzieję, że moja broni się i bez bluzy, chociaż trzeba przyznać, że ta dodaje pazura. Zdecydowałam się na kobiece elementy z dużą ilością zipów - jeansowe rurki z suwakami, skórzana czapka z daszkiem z suwakami oraz skórzane botki z suwakami. Wszak lepiej, jak jest więcej :) Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym do stroju nie dograła tła i akcesoriów. Tło jest minimalistyczne, wręcz surowe, a liczba na ścianie potęguje sportowy efekt. A w roli akcesoriów - kolarka z ostrym kołem. Tak, wiem, zdjęcia nie wyszły jak z łapanki na ulicy, ale tak miało być.

Ps. Dziękuję Fotografowi, za koncepcję i świetne zdjęcia!

Spodnie, botki, czapka z daszkiem (jeans, ankle boots, cap): ZARA
Top: second hand
Bluza (sweatshirt): Adidas Original
Zegarek (watch): Timex

17 comments:

  1. Awesome shooting !!!


    xo

    http://www.thetrendysurfer.com

    ReplyDelete
  2. fajnie, ale jak dla mnie przesada z ilością zdjęć. Mam dwa pytania: serio jeżdzisz w szpilkach? fczy to twój rower?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podoba mi się ta sesja więc zdjęć jest dużo, mogę, a co :)
      Pytanie pierwsze to na serio? Napisałam że taka była koncepcja sesji. Nie jestem na tyle szalona żeby na rowerze, a na ostrym kole w szczególności jezdzić w szpilkach ;)

      Delete
  3. ale to Twój rower???? czy faceta? ostre kolo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten jest Jego, ja jestem na etapie szukania czegoś dla siebie.

      Delete
  4. fajny blog - będę tu częściej wpadać :))) botki zdecydowanie wymiatają!! też chcę takie:) polecam udział w konkursie modowym - http://bejeans.pl/whouwnnbe?utm_source=baza&utm_medium=newsl1008&utm_campaign=stylowezakupy

    ReplyDelete
  5. wooohoooo!
    ale foty!
    zazdroszczę!
    genialnie wyglądasz!
    świetny post!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete
  6. mega fotki! <3 i stylówka na wielki plus!

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia w sportowym klimacie :) Bardzo mi się podoba ta sesja <3

    ReplyDelete
  8. You look just beautiful! Love your heels!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Sesja jest naprawdę rewelacyjna! Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete