holographic disco ball

Tuesday, February 12, 2013

Karnawał dogorywa. Za progiem czai się Wielki Post. A w szafie jeszcze tyle niewykorzystanych cekinów, piór, lateksów i frędzli. Przyjdzie im zaczekać na dnie szafy. A może znajdę dla nich zastosowanie w codziennych stylizacjach. Bądź co bądź, karnawał czy post, dla mnie odzieżowo bez różnicy ;)
Tymczasem hologramowe (tak je nazywam) spodnie, które zmieniają kolor zależnie od kąta padania światła. Szczególnie widoczne jest to w słońcu. Zdjęcia oczywiście nie oddają efektu nawet w ułamku. Do spodni żakiet, bluzka w paski, asymetryczne szpilki i "mydelniczka", która mieni się ferią barw. Cud. Spodnie przy niej to nic.
Zmieniając torebkę strój nawet i do biura.



Jacket: ZARA
Pants: H&M %
Blouse: sh
Box-clutch: H&M %
Heels: ZARA %
Jewlery: APART
Watch: Roberto Cavalli

35 comments:

  1. spodnie są absolutnie genialne!
    co prawda wydają się trudne do zestawienia z czymkolwiek, ale ten zestaw jest bezbłędny :)

    ReplyDelete
  2. Amazing, love your jeans!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  3. widziałam te spodnie w h&m , a Ty świetnie w nich wyglądasz, chociaż najbardziej podobają mi się buty. boskie szpilki.

    ReplyDelete
  4. Łooooo! Ale rewelacyjnie wyglądasz!!! <3

    ReplyDelete
  5. The colour of your balzer is so great :)

    xx
    Rena
    http://dressedwithsoul.blogspot.de/

    ReplyDelete
  6. ładny zestaw, ale buty są moim zdecydowanym faworytem. piękne są, sama poluję na taki fason

    ReplyDelete
  7. Ale kicz...zero wyczucia gustu. Tandetna kopia bloga Make Life Easier.

    ReplyDelete
  8. Piękny kolor fioletu, jak dawno w mojej szafie zapomniany, Ty mi przypomniałaś o nim, bosko wyglądasz!

    ReplyDelete
  9. uwielbiam hologramowe ciuszki dlatego Twoje spodnie mega mi się podobają:)

    ReplyDelete
  10. This outfit is too cool for words!! I've never seen anything like those pants you're wearing and I love them - you look fantastic! Also, fabulous blazer (beautiful color) and that sparkle top underneath works perfectly! Wonderful styling job!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Fajnie;ale poddałem się próbując zliczyć odcienie kolorystycznych na tych spodniach;ale...genialny pomysł do jednolitych ubrań np w kolorze czarnym.

    ReplyDelete
  12. Podobają mi się buty i krój marynarki :)

    ReplyDelete
  13. Thanks for sweet comment, dear!

    Amazing look & nice pics! I love, love your jeans!

    I am your follower now (with gfc & bloglovin` & facebook).
    And I will be SOO happy, if you follow me:-)

    xxx
    Have a good weekend!

    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/


    My FACEBOOK

    My LOOKBOOK

    My TWITTER

    ReplyDelete
  14. piękny kolor marynarki, a spodnie mnie zachwycają

    ReplyDelete
  15. Muszę to powiedzieć: masz piękną figurę! Spodnie wyglądają świetnie, a na żywo z pewnością jeszcze lepiej :) Dodatkowo uwielbiam takie torebki, jedyną ich wadą jest to, że psują się zapięcia, przynajmniej w tych, które mam...
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  16. I love everything about this look!
    And I invite you to a new giveaway in my blog!

    giveaway LOVE – Win a favorite dress

    ReplyDelete
  17. I love the color of your pants!so great body!
    Kisses dear

    ReplyDelete
  18. świetny outfit! w żakiecie i spodniach zakochałam się <3

    ReplyDelete
  19. Piękna marynarka. Powiem Ci, że podoba mi się sposób w jaki pozujesz do zdjęć, ja nadal tego nie potrafię
    pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  20. cudowna marynarka - pięknie Ci w tym kolorze , no i genialne buty <3 ! rewelacyjnie skomponowany set !

    ReplyDelete
  21. Cool and spacy look! And your legs are really amazing - wow! Kisses from Vienna, Katja

    www.collectedbykatja.com

    ReplyDelete
  22. Świetny zestaw.Chętnie bym go założyła:)Obserwuje Cię i będę tu chętnie zaglądać:*

    ReplyDelete
  23. Wow za kazdym razem pozytywnie mnie zaskakujesz:-) odwaznie i z wyczuciem:-) spodnie sa re-we-la-cyj-ne!!! Marta

    ReplyDelete
  24. Ten zestaw jest na 5 z wielkim + :)

    Mega mi się podoba :)
    Super!!

    ReplyDelete