men's style in black-and-white

Monday, November 24, 2014

black and white look fashion blog

Poniedziałki kojarzą mi się z pobudką przed 6 i rozpoczęciem tygodnia pracy. A z pracą, poza ludźmi i obowiązkami, kojarzą mi się... koszule ;) Ja akurat nie muszę nosić się do biura elegancko - sweter z jeansami zwykle dają radę - ale zawsze chciałam pracować w miejscu, gdzie każdy, bez wyjątku, chodziłby w zapiętej pod szyję koszuli i garniturze (kostiumie). Zapewne jakbym już trafiła w takie miejsce, szybko miałabym tych kołnierzyków po dziurki w nosie, dlatego czasem lepiej marzeń nie spełniać ;)

Jak wspomniałam nie obowiązuje mnie w pracy sztywny dress code, chociaż zdarzają się dni, kiedy muszę i chcę wyglądać stricte biznesowo. Dziś natomiast pozwoliłam sobie na wariację na temat biznesowego stylu i co mamy w efekcie? Białą koszulę, ale znacznie dłuższą niż klasyczna. Żakiet zastąpiłam czarną kamizelką, jeszcze dłuższą niż koszula. Nie ma spodni w kant, są za to czarne woskowane jeansy, a zamiast czarnych szpilek są biało-czarne lakierowane buty typu Derby (podobne nosił Michael Jackson). Długo ich szukałam i wreszcie są! Na tę chwilę moje ulubione.

Ps. Tą kamizelkę, tyle że w wersji szarej pokazywałam już dwa razy: tutaj i tutaj.

długa kamizelka ZARA
black long vest ZARA
white shirt
biała koszula
biało-czarne mokasyny blacka and white loafers
minimalism minimalizm
>
stylizacja styl męski
Total look: ZARA
Derby (shoes): no name
Zegarek (watch): Timex
Bransoletka (bracelet): H&M

13 comments: