SUMMER BUSINESS CASUAL

Thursday, July 10, 2014

Spędzanie gorącego lata w biurze bywa nieznośne i nie koniecznie chodzi o tęsknotę za plażą - czasami jest to po prostu kwestia temperatury. Ja najbardziej współczuję facetom, ponieważ nie mogą oni liczyć na żadną taryfę ulgową - lato nie lato, spodnie mają być długie, a buty pełne. Kobiety mają zdecydowanie łatwiejsze zadanie. Możemy wybierać między spódnicami, sukienkami itd. I nawet, gdy decydujemy się na garnitur mamy większe pole manewru, niech za przykład posłużą letnie kostiumy z lnu. Bez dwóch zdań lato sprzyja kobietom.

Ja dziś w wersji eleganckiej i dobrej na ciepły dzień - zdecydowałam się na żakiet, cienkie spodnie długości 7/8 w kolorze szarym oraz zwiewną, przezroczystą bluzkę. Zestaw idealny do pracy.

Bluzka (blouse): no name
Spodnie, szpilki (pants, heels): ZARA
Żakiet (jacket): Vero Moda (sh)
Zegarek (watch): Donna Karan

28 comments:

  1. Lekko, zwiewnie i elegancko - idealny strój do biura na lato ;)

    ReplyDelete
  2. jaki masz stanik do takiej bluzki?

    Podoba mi się, choć jakoś solidniej wyglądasz

    ReplyDelete
  3. Wonderbra bez ramiączek, ten sam co w poście sprzed kilku dni w mietowej bluzce i spodniach w paski (na peronie).

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia. Nie da sie ukryć bardzo kobiecy zestaw! :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo elegancko, kobieco i wyglądasz w tej stylizacji na twardą sztukę! Spodnie nie w moim guście, ale na Tobie leżą świetnie!

    ReplyDelete
  6. jak to jest że w zeszłym poście masz ciemne a teraz jasne włosy?

    powinnaś ścinać końcówki jak najczęściej się da. lepiej krótsze niż takie sianko cienkie. wem co mówię, choć też bym chciała długie ale mam ten sam problem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojejjjj jakie mądrości :)))Ja nie powiem co TY powinnaś !

      Delete
    2. aaaa jak to jest że pod każdym postem,, Anonymuous'' znajdzie coś do czego się czepi :) Osttnio był makijaż, a teraz włosy ! Ogarnij się bo szlag trafia jak się czyta tych pożal się boże ,,mądrości '' zajmij się sobą, albo lepiej pokaż swoje piękne włosy ;)
      Pozdrawiam

      Delete
    3. beata czytaj co napisalam - ja mam takie same i też mi ciężko. nie widzę złośliwości w swoim komentarzu. nie rozumiem czemu od razu z agresją do mnie? nie miożna nic powiedzieć tylko trzeba pisać "pięknie!!" :/

      Delete
    4. nie przypominam sobie abyśmy były na TY, to po pierwsze, a po drugie TY wiesz z kim rozmawiasz/piszesz my nie ! Z tego co mi wiadomo Mon Cherries pisała nie raz dlaczego włosy są takie a nie inne ! I właśnie dlatego mój komentarz ! Ja umiem czytac napisałaś tak jakbyś była profesjonalistyką w tej dziedzinie, nie wiem jak można aż tak oceniac włosy poprzez to co się widzi na zdjęciu ! Dla mnie to bynajmniej dziwne !Napisałaś,,powinnaś ścinać końcówki jak najczęściej się da. lepiej krótsze niż takie sianko cienkie. wem co mówię, choć też bym chciała długie ale mam ten sam problem...'' ale wez pod uwagę ze każdy ma inny problem mimo iż wydaje się że jest on podobny i tego właśnie nie pojmuję w twojej wypowiedzi ! Mon Cherries nic nie powinna i nic nie musi ! Poza tym za każdym postem dziewczyna jest zasypywana złosliwościami jak nie o makijaż zły, to włosy, celulit, a to stanik zły, ato znowu ubrania nie w tym rozmiarze .....mam wyminiac dalej ! Uważasz że można spokojnie czytac to wszystko ???? Ja tu przychodzę za każdym postem i do tej pory nie zabierałam głosu, ale nie mogę przejśc obojętnie wobec tego co tu wypisują osoby anonimowe !
      Jeśli ktokolwiek miałby coś do powiedzenia w kwestii włosów i fryzury to jest to fryzjer i powiem CI szczerze nigdy nie biorę ba nawet nie słucham uwag dotyczących swoich włosów ! Tylko specjalista jest dla mnie osobą której uwagi jestem w stanie przyjąc ! Zastanów się więc czasami w jaki sposób wyrazic swoje zdanie, aby było odbierane inaczej i nie miej pretensji do nikogo ! Bo to jest tak co się daje, to samo się otrzymuje :)
      Pozdrawiam

      Delete
    5. Ja anonimowe komentarze dziele przez 3, ponieważ większość jest bezzasadna. Najbardziej nie lubie, gdy na próbę odpowiedzi czy wyjaśnienia, dostaje zwrotnie ze jestem złośliwa, agresywna i nie potrafię przyznać sie do błędu ;)
      Co do wlosow jednak to jest w tym racja, ale ścianie nie pomoże, bo to nie problem końcówek. Pisałam o tym kiedyś.

      Delete
    6. Tak jak pisałam każdy problem inny i jak komuś pomaga ścinanie to dobrze, ale nie każdemu ! Właśnie pisałaś i ja uważam temat za wyczerpany ! Nie każdy musi miec piękne włosy, po prostu tak już jest i niejednokrotnie nawet nasze największe wysiłki i starania nie przyniosą efektu jeśli problem jest innej natury bardziej skomplikowanej ! Mimo to Ja nie widzę żeby Twoje włosy były aż tak straszne by wypisywac tego typu uwagi ! W ogóle nie pojmuję tego co tu wyczytuję, z mego punktu siedzenia to jakaś nuda i brak zajęcia! jak mi się nie podoba to nie patrzę i nie tracę swego czasu !A tu ??? Grunt że Jesteś sobą i pokazujesz prawdziwą siebie:)
      AAA i zauważyłam taką prawidłowośc ,, anonimy'' zawsze wiedzą lepiej, tylko anonimowośc nie istnieje !
      Przepraszam Cię ale nie umiem przechodzic obok takich sytuacji obojętnie , już dłuższy czas przyglądam się jak jesteś traktowana i uważam że nie zasługujesz na to, nikt nie zasługuje! Dlatego też moje komentarze !:)

      Uściski Mon Cherries i mimo wszystko życzę CI już cudownego weekendu :)

      Delete
    7. Dziękuje! Bardzo miło czasem usłyszeć takie słowa poparcia i otuchy :) rownież udanego i słonecznego Beatko :)

      Delete
  7. Lovely combo! My favorite part would definitely have to be all of your fierce studded pumps - such a statement! You look beautiful.
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Genialne foty !!
    Świetne buty , a całośc idealna ! Z chęcią wskoczyłabym w taki zestaw !:))
    Ukłony w stronę fotografa ;)))
    P.S. Jak zawsze pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  9. Super sesja, świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo podoba mi się kompletny zestaw :)

    ReplyDelete
  11. KOchana Ty musisz byc taka alegancka w pracy? tez pracuje w korporacji i mam duuuzo wiekszy luz! ja nwet takich eleganckih spodni nie mam :P:P:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ona tak nie chodzi do pracy, tylko tak jak zazwyczaj wstawia zdjęcia. Bo u nas jest luz. To STYLIZACJA niekonieczniue z życia wzięte ;)

      Delete
    2. Garniturki i tego typu sprawy zakładam od czasu do czasu, gdy szykuje się jakieś spotkanie. Na codzień nie ma takiej potrzeby.

      Delete
    3. a jak na codzień się ubierasz? też tak odważnie krótko jak na blogu?

      Delete
    4. Różnie, raz w mini raz w maxi :)

      Delete
  12. Takie spodnie to klasyk. Warto je mieć w szafie :)

    ReplyDelete
  13. jak to jest że arz masz ciemne włosy raz jasne? tak je farbujesz często?

    ReplyDelete
  14. Popieram Beatę! Od dawna z zainteresowaniem śledzę bloga Mon Cherries i widzę, jak pod każdym chyba postem jakieś zakompleksione i zawistne babsko (babska?) używa sobie na całego i leczy swoje kompleksy wytykaniem Autorce najczęściej urojonych wad i błędów. Jest to tak wredne, że budzi odrazę.

    ReplyDelete