SUIT ME UP AGAIN!

Saturday, June 7, 2014

Dziś druga odsłona mojego kobaltowego garnituru. Pierwszy raz pokazywałam go w klasycznym, eleganckim połączeniu z białą koszulą (klik), dziś zaś jest bardziej swobodnie i kolorowo. Kupno tego kostiumu to była bardzo dobra decyzja. Generalnie garnitury to świetny wynalazek - wyglądają efektownie i pozwalają zaoszczędzić czas na kompletowaniu stylizacji. Ja mam ich w szafie już kilka, a w tym sezonie kolekcję wzbogaciłam o neonowe. I tak w kolejce do zdjęć czeka żółty, ja zaś czekam, aż w sklepach pojawi się jakiś dobrze skrojony różowy.

Lubicie i nosicie garnitury? Jeżeli tak, to klasyczne czy kolorowe?
Garnitur (suit): ZARA
Bluzka (top), pasek (belt): second hand
Szpilki (heels): Aldo
Torebka (bag): Atmosphere
Okulary (shades): Ray Ban
Zegarek (watch): DKNY

16 comments:

  1. Kapitalny look .
    Lubie garnitury , ale czuje sie w nich zbyt elegancko i poważnie . Taki zestaw mocno go odmienia ! Swietnie !

    ReplyDelete
  2. śliczny zestaw lubię taki styl:)

    ReplyDelete
  3. babcina torebka w ogóle nie pasuje do tego stroju. okulary też z czapy.
    sam garnitu ładny, chodź pierwsze skojarzenie IKEA (kolory)

    ReplyDelete
  4. uwielbiam to zestawienie kolorystyczne. Coś w sobie ma połączenie żółtego z niebieskim, że tak bardzo te kolory do siebie pasują!

    ReplyDelete
  5. Piękny! Ja mam jeden, ale szary i dość nudny. Twój jest naprawdę świetny.

    ReplyDelete
  6. Świetny ten garnitur. Pasuje Ci idealnie. ten kolor też nie jest taki oczywisty. fajnie skomponowany z dodatkami.

    ReplyDelete
  7. wyglądasz bosko, wyrzuciłabym tylko torebkę...a garnitur Tobie z chęcią ukradła ;DD

    www.aliceFashion.pl

    ReplyDelete
  8. jestem ogromnym fanem takich mocnych, odwaznych kolorow! uwazam ze dodanie zoltych szpil do tego niebieskiego garnituru to swietny wybor. Krytyka w poprzednim komentarzy swiadczy tylko o tym ze sie wyrozniasz!

    BLOGDROBE

    ReplyDelete
  9. Wow ! Stworzyłaś naprawdę świetny zestaw ;)

    ReplyDelete
  10. Świetne połączenie! Bardzo podobają mi się takie zestawy :)

    ReplyDelete
  11. wyglądasz przepięknie!
    garnitur idealnie leży

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    ReplyDelete
  12. Wooow. Wygladasz jak mln dolarow!!!

    ReplyDelete
  13. genialny zestaw, a ten kolor - wow:)

    ReplyDelete
  14. Garnitur prezentuje się rewelacyjne:)

    ReplyDelete
  15. Świetny garnitur, rewelacyjny kolor bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete