ZEBRA

Thursday, April 3, 2014

W ostatnim poście pokazywałam Wam mocno podziurawione niebieskie jeansy, wykonane nakładem 2 PLN i 3 minut, a dziś możecie zobaczyć czarne. Te też kupiłam za 2 PLN w second handzie, a dziurawienie ich również nie zajęło mi więcej niż 3 minuty. Spodobało mi się to i już zaczynam rozglądać się za kolejnymi spodniami do przerobienia, tym razem chciałabym jednak szersze, bardziej w stylu boyfriend.

Dominującym elementem zestawu jest płaszcz we wzór zebry. Zwierzęce motywy lubię, ale zwykle jako dodatek. Płaszcze w takie wzory do tej pory mnie nie przekonywały, ale dla dzisiejszego zrobiłam wyjątek. Słońce i pogoda zachęcają do włączania do stroju kolory, stąd też intensywnie zielony top oraz biżuteria. Nie był to przypadkowy wybór - chciałam, aby grał z moimi nowymi lustrzanymi okularami typu aviator.

Mam nadzieję, że zestaw Wam się podoba. A, jeszcze jedno: te kultowe (można już tak powiedzieć) buty z Zary nie są wygodne. Jeżeli nie udało Wam się ich kupić, to nie macie czego żałować ;)

Płaszcz w zebrę (zebra coat): here
Jeansy z dziurami (ripped jeans): SH + DIY
Bluzka (top): Atmosphere
Szpilki (heels): Zara
Okulary (shades): you can get them here
Zegarek (watch): Timex

White And Black Fluid Striped Shirt
1 - 3 April GMT, lasts only 24 hours!
400 pieces for $9.99! KLIK

23 comments:

  1. :) turkus i żebra idealne do siebie pasują ! Świetna sesja !

    ReplyDelete
  2. OMG! Pięknie :) gdzieś Ty w Warszawie uświadczyła sh z takimi cenami :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :)
      W okolicach Warszawianki jest sporo sh i w jednym z nich była akurat wyprzedaż wyprzedaży :)

      Delete
  3. bardzo ładny płaszczyk i buty:)

    ReplyDelete
  4. Świetnie wyglądasz! Na pewno oglądnełabym się za tobą na ulicy:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  5. słodziutka + zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  6. ten plaszcz kupowala mi kumepla w barcelonie poprzedniej wiosny :) uwielbiam go ! slicznie polaczylas wszytsko z turkusem :)

    ReplyDelete
  7. O jej kochana, szalejesz :) Przepięknie wyglądasz i jaki klimat świetny zdjęć ! Cudownie! Buziaki :*

    ReplyDelete
  8. super płaszcz, ale bluzka i biżuteria mi nie pasują :<

    ReplyDelete
  9. Love your fabulous zebra coat! This is such a classy outfit. Fantastic look for you!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. A tak pięknie wyglądają na nóżkach te buciki :( ile my kobiety potrafimy się poświęcić dla ładnego wygląda hehe :) A płaszczyk masz szałowy, robi robotę w całym zestawie :)

    ReplyDelete
  11. w brew pozorom nie pasujący ze sobą, motyw zebry i turkus. A tu proszę miłe zaskoczenie,świetnie ta stylizacja ci wyszła kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    ReplyDelete
  12. Spodnie, buty, marynarka <3 Cała piękna jesteś!

    ReplyDelete
  13. Bardzo udany zestaw. :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    ReplyDelete
  14. Przede wszystkim to ja Ci świetnego gustu zazdroszczę!
    Mam pytanie, czy były już wyniki tego konkursu: http://mon-cherries.blogspot.com/2014/03/sammydress-konkurs-giveaway.html ?
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  15. niebanalny zestaw :) jestem na tak :D

    ReplyDelete
  16. super!takich okularów właśnie poszukuje a plaszczyk boski:)

    ReplyDelete
  17. Jej a te buty są świetne, szkoda że niewygodne ! Pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  18. superowy klimat, mega mi się podoba :)

    ReplyDelete
  19. A co zrobiłaś ze wszystkimi samochodami z tego parkingu ? :)

    ReplyDelete