feels like autumn

Wednesday, August 21, 2013

Zdjęcia z dzisiejszego postu robione były jesienią(!) ubiegłego roku... w Wersalu - to nie żart. Znalazłam je wczoraj w zapasach dyskowych, miałam nie publikować, ale niestety pasują idealnie do dzisiejszej aury. W Warszawie jest zimno,deszczowo - po prostu brzydko.
Szarość za oknem niech ożywi fioletowy żakiet, który pokazywałam niedawno w odsłonie letnio-biurowej (klik) oraz żółta bluzka. Moim zdaniem to dość udany kolorystyczny duet. Chyba podobnej myśli byli projektanci kopetówki, bo zdecydowali się na ten sam dobór kolorów. Kopertówka należy do mojej siostry (serdecznie dziękuję za użyczenie :) ) i jest to jedna z niewielu kopertówek XXL, które szczerze mi się podobają. Ją też mieliście okazję już oglądać (klik).
The photos I show you today were taken in Wersal in the Autumn last year. It's not a joke. Yesterday I found them on my computer and decided to share with you because they suit the weather we have in Warsaw right now. It's cold and rainy. I can hardly believe that 3 days ago was super hot.
The jacket I used in this look was shown recently(clic) and the huge clutch is also something you already know (clic). I think purple and yellow look together very good and can improve my bad mood (bad because of terrible weather).

Jacket, skirt: ZARA
Blouse: sh
Clutch: Wallis
Heels: Mohito
Necklace: Promod

14 comments:

  1. bardzo podoba mi się kopertówka :), a raczej "kopertówa" :) kolor marynarki też śliczny :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  2. No faktycznie, klimat zdjęć idealnie się wpasował w tą naszą aurę; -)
    Tak, ten fiolet z żółtym fajnie razem wyglądają; -)

    ReplyDelete
  3. Kurcze, nie wywołuj jesieni z lasu! Zestaw fajny, podoba mi się : ).

    Pozdrawiam!

    http://all95day.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Swietne zdjecia , stylizacja tez super, jezeli bylabys z trojmiasta, widzialabym Cie jako zwyciezczynie fejsowego konkursu ph Matarnia na twarz jesiennej kampanii, duza rzecz do portfolio:) trzymaj tak dalej:)

    ReplyDelete
  5. Bardzo mi się podoba !
    Marynarka przyjemnie ożywiła całość, oby więcej na ulicach takich jesiennych stylizacji ale jak najbardziej jeszcze oddalonych w czasie ;)
    Pozdrawiam,
    M.

    ReplyDelete
  6. świetne połączenie fioletu z żółtym - wyglądasz super

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    U mnie KONKURS :)

    ReplyDelete
  7. Piekna kolorystyka i genialne zdjecia! kopertowka jest super:)

    ReplyDelete
  8. Rok wstecz a Ty niezmiennie piękna i urocza :)
    kolorystyka kompletnie nie moja, jedna na Tobie wygląda świetnie!! :)

    ściskam
    k & a

    ReplyDelete
  9. świetne kolory:)dzieki nim nawet jesien moze byc wesola :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajna stylizacja :)
    Kolorowe damskie żakiety są piękne :)

    ReplyDelete
  11. Twoja kopertówa przykuła moją uwagę. Jest Cudowna. Świetny set. !

    www.imthegienia.blogspot.com

    ReplyDelete