dungarees

Wednesday, August 28, 2013

Jeansowe ogrodniczki nosiłam przez cały okres liceum. To był mój taki trochę znak rozpoznawczy. Po zakończeniu szkoły na długie lata (bo minęło naprawdę duuużo czasu) zaległy na dnie szafy. Dziś postanowiłam dać im drugą szansę i powiem szczerze, że nadal czuję się w nich rewelacyjnie! Co nie zmienia faktu, że wrócą na dno szafy skąd przyszły ;)
Dungarees made from jeans were my favourite garment when I was in high school. At this time it was kind of my identification mark. It's been ages since I wore them, (indeed, it's long time since I've graduated). Today I decided to give them second chance and I have to admit that nothing has changed - I still feel great wearing them!

Dungarees: some long forgotten store
Top and sneakers: Atmosphere

24 comments:

  1. (bo minęło naprawdę duuużo czasu) ???? nie studiowłaś czyli?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A to studiowanie skraca czas, który minął od zakonczenia szkoły średniej? Przecież napisane jest w pierwszym zdaniu, że nosiłam je w liceum...

      Delete
    2. no ale napisane jest "od zakończenia szkoły" szkoła wyższa to jednak szkoła ;)

      Delete
    3. Racja, ale liczy się kontekst całej wypowiedzi.
      Tak czy siak na studiach byłam, też dość dawno temu ;)

      Delete
  2. I <3 Dungarees

    Dungarees are very comfortable for various houseworks. :)

    ReplyDelete
  3. Dungarees are not now nor ever have they been cool. This is a fact. But if you desire to lookasa youngter...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I cant agree with you - right now dungarees are totally in fashion and for me they are super cool.

      Delete
  4. For I saw you down on your knees,
    Working in your dungarees.
    Working hard just to get us by,
    But never once did I see you cry.


    :)))

    ReplyDelete
  5. miałam kiedyś ogrodniczki i nienawidziłam ich, ale Ty wyglądasz super :)

    ReplyDelete
  6. Wow, I love you with this dungarees, it was good idea to revolve your trademark from the high school :)

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    ReplyDelete
  7. ogrodniczki kompletnie nie dal mnie, natomiast Ty wyglądasz w nich super! Bardzo mi sie podoba caly look! i klimat zdjęć :)

    buuziaki :)

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam ogrodniczki!! Twoje są genialne, nie chowaj ich:)

    ReplyDelete
  9. przytyło Ci się trochę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mieszczę się w spodnie z czasów LO... niech to będzie odpowiedź :)

      Delete
  10. dlaczego masz ciągle uchylone usta z zębami a nie zamknięte?

    ReplyDelete
  11. a gdzie Ty tak paradujesz kobieto? :)) Przypominają mi się lata podstawówki! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak to gdzie? Po bieżni i pod osłoną nocy ;)) dla mnie ogrodniczki = LO, ale Ty jestes młodsza, wiec podstawówka zrozumiała ;)

      Delete
  12. Ogrodniczki są świetne ;] Na pierwszym roku studiów również miałam na nie fazę, ale w formie rurek :D

    ReplyDelete