hourglass figure

Wednesday, March 20, 2013

Czy posiadanie talii niczym Dita von Teese jest możliwe (szczególnie, jeśli się z taką talią nie urodziłyśmy)? Okazuje się, że tak. Przekonałam się o tym testując produkty sklepu Vedette Shapewear. Jest to internetowy sklep z bielizną, ale bielizną nie byle jaką, bo modelującą sylwetkę. Poniżej materiał dowodowy jak bardzo modelującą ;)

Co było moim zadaniem? Pokazanie produktów Vedette nie jako bielizny, a odzieży - w wersji na dzień i na wieczór. Dziś odsłona pierwsza - body modelujące sylwetkę. Na dzień proponuję ze spodniami o modnym ostatnio a'la dresowym kroju. Na wieczór - z obcisłą mini.

Czego jak czego, ale talii osy to ja nie mam, a z tą bielizną co nieco dało radę wyrzeźbić ;)

Vedette GIVEAWAY


46 comments:

  1. Twojej sylwetki w ogole nie trzeba modelowac. Masz rewelacyjna figurę:)

    ReplyDelete
  2. Ojj tak masz talię i to jeszcze jaką, hee lepszą niż osa !

    ReplyDelete
  3. rewelacyjna figura :)))

    biszkopcik86.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. genialne czerwone szpilki! pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. A jak z komfortem przy dłuższym noszeniu (np 8-9 h)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie testowałam jeszcze tak długo, w kolejnym poście z GIVEAWAY napiszę bardziej "recenzyjnie".
      Po godzinie noszenia mogę powiedzieć, że wymusza postawę wyprostowaną - ludzie z natury się garbią, więc może to być odczuwalne.

      Delete
  6. Love both hunter !!!!! Your are always stylish !!!!!!
    EIDesign Glamour

    ReplyDelete
  7. świetne to body, ale... już nie mów że z braku talii nagle taka, bo u ciebie to tylko delikatnie pomogło zaczynając od i tak wąskiej talii... żeby pokazać że nie ściema i rzeczywiście działa cuda powinnaś pokazać foto ze zwykłą bluzka i w tej.

    1) rajstopy + buty z odkrytym palcem - siaaaara

    2) na tym zdjęciu pod prawą pachą wylewa Ci się mnóstwo skóry jakoś dziwnie: http://1.bp.blogspot.com/-X3CUpjfRgoY/UUUBtkT0RcI/AAAAAAAADH4/mpWzKssrsp4/s1600/'4.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Celem tego posta było pokazanie body w odsłonie dziennej i nazwijmy to wieczorowej, takie dostałam zadanie. Ale zdjęcia porównawcze pokażę przy okazji posta z GIVEAWAY z produktami Vedette, bo faktem jest że talii nie mam - taką mam budowę.

      1) rzecz gustu
      2) widać mnóstwo skóry pod pachą, bo nie photoshopuję zdjęć - każdy tak ma (chyba, że jest się chudzinką)

      Delete
  8. Czyli już w tym poście miałaś gorset? bo nie widać różnicy? ->http://mon-cherries.blogspot.com/search?updated-max=2013-01-29T06:56:00-08:00&max-results=7&start=12&by-date=false


    P.s: ile ty ważysz i ile masz wzrostu? 50 kg przy 175? to by tlumaczyło wklęsły brzuch. pozdro :)

    ReplyDelete
  9. Różnica jest widoczna w obcisłych ciuchach. Przy okazji givewawy'a zrobię zdjęcia pokazujące tą samą np. bandażową sukienkę z gorsetem i bez. Wierz mi, jest różnica, duuuuża.

    Wagi nie podam ;) ale trochę więcej niż 50 kg, przy 168 cm. Brzucha może nie mam, ale nie mam też wcięcia w talii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow. czyli 52 kg przy 168. nie noo... nie jesteś chudzinką. jesteś wręcz otyła. z tą wagą! )))

      Delete
  10. czyli co? 52? 50,5?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chwila szczerości więc ;)
      Obecnej ważę 51,5 - 52,5 kg, jednak daleko mi do 90x60x90. Ten gorset przybliża do tych wymiarów.

      Delete
  11. gdzie robisz te zdjęcia? w studio? kto je robi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdjęcia robione były w domu, a fotograf to mój chłopak.

      Delete
  12. uwielbiam Twój blog ale pisząc "nie jestem chudzinką" mając 168 i ważąc 51-52.. sorrry ale promujesz anoreksję?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki za "uwielbiam", ale posądzanie mnie o promowanie anoreksji jest całkowicie chybione. Jem tyle, że czasami zastanawiam się, czy taniej mnie ubrać czy wykarmić ;) Poważnie, jem bardzo dużo i każdy kto mnie zna potwierdzi.

      Delete
    2. ale nie mówimy o tym ile jesz, ale o tym że będąc super chudą mówisz że "chudzinką nie jesteś"... co sugeruje że myślisz jak anorektyczka... i wolałabyś być jeszcze chudsza

      Delete
  13. Myślę,że masz świetną figurę 52 kilo to ideał, przy takim wzroście:) Nie ma co modelować.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, ale zawsze może być lepiej. Zresztą nie zaszkodzi mieć możliwość, aby przy pomocy kawałka materiału tu odjąć i tam dodać ;)

      Delete
  14. Very nice and that pants fits you well. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ReplyDelete
  15. You are so beautiful and sexy, baby!

    ReplyDelete
  16. Were this clothes made especially for you, dear? Because it looks like you look perfect in it <3

    xx
    Rena
    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    ReplyDelete
  17. szczupła jestes i bardzo zgrabna, mysle, ze nic modelujacego Ci nie jest potrzebne :)

    ReplyDelete
  18. no no figurę to masz ekstra,a tyłek to już w ogóle :)
    poza tym oba looki są fajne, w pierwszym spodnie świetne:)

    ReplyDelete
  19. Ty mi bielizną nie ściemniaj. Masz figurę modelki, super nogi, pupę....;-)
    A czerwony buty-oddawaj:P

    ReplyDelete
  20. very cute outfits espacially the second the green skirt is fine!

    www.ladyparisienne.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ciekawie tu u Ciebie;) Szalenie podoba mi się spódnica:p
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  22. świetne spodnie i świetna figura:)

    ReplyDelete
  23. You look really amazing!! I love your skirt and shoes!!

    Style Without Limits
    Facebook

    ReplyDelete
  24. według mnie masz idealną figutę nawet bez takiej bielizny:) ale jednak widać, że są efekty, talia osy.

    ReplyDelete
  25. Jak zawsze pięknie! Kolejny raz napiszę: boskie nogi:)

    ReplyDelete
  26. Super blog i post !
    Zapraszam do siebie strang-woman.blogspot.com może obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  27. Talia Osy jak się patrzy :)

    ReplyDelete
  28. W tej spódnicy wyglądasz przefantastycznie!! Dobrze, że przetestowałaś tą bieliznę :)

    ReplyDelete
  29. bielizny bielizna, ale spodnie sa zdecydowanie boskie!

    ReplyDelete
  30. podobają mi się obie wersje bo ja uwielbiam body:)a Ty masz piękna sylwetkę:)

    ReplyDelete
  31. bardzo ładnei wyszczupla sylwetke!

    www.izabielaa.blgogspot.com

    ReplyDelete
  32. Prezentujesz się cudownie, na każdym zdjęciu jesteś piękna!

    ReplyDelete


  33. Przepiękna stylizacja, bardzo mi się podoba:)
    Świetnie się w niej przezentujesz, bardzo do ciebie pasuje taki style:)
    Jesli znajdziesz chwilkę czasu to zapraszam do nas:)

    ReplyDelete
  34. Ale masz figurę! Wyglądasz pięknie!

    ReplyDelete