Cherry flavoured

Sunday, January 20, 2013

Futra szukałam od roku, kiedy to sprzedałam swoje odziedziczone czarne futro z królika. Chociaż piękne, miało pewien szkopuł - było naturalne. Nie mogłam się przemóc i nosić na sobie resztek zwierzaka. Poszło więc w świat. Od tamtego czasu mierzyłam różne sztuczne futra i zawsze coś było nie tak. A to krój, a to długość, a to kolor, a to materiał. I tak do znudzenia. Aż, zupełnie przypadkowo, w dziale przecen w H&M, wpadłam na "TO". Wisiało jedno jedyne, wciśnięte między przecenione kurtki i płaszcze. Idealne. Przewieszone z regularnej kolekcji. Cena ścięła mnie lekko z nóg, ale i tak wzięłam je do przymierzalni - to nie kosztuje. Po założeniu zakochałam się jeszcze bardziej. Nie było więc rady - udałam się do kasy. A przy kasie - bęc - 50% obniżki! :) Czyli jedak wisiało gdzie miało ;)
Futro samo w sobie zwraca uwagę, więc reszta zupełnie neutralna - woskowe jeansy, zwyczajny t-shirt (który kupiłam ze względu na napis) i buty z prostą cholewką, coś w stylu Givenchy. Buty idealne - nic bym w nich nie zmieniła.



Futro (fur): H&M
Spodnie (pants): ZARA
Bluzka (blouse): Tally Weijl
Buty (boots): ZARA
Torba (bag): no name
Okulary (glasses): Robert Cavalli

A tak wyglądała moja "droga do futra". Kolejno: H&M, C&A, H&M z second handu.
And these are other furs I tried on: H&M, C&A, H&M (but from second hand shop).

19 comments:

  1. Ładna stylizacja, koszulka jest wręcz urocza, a z drogi do futra interesująco wygląda pierwsze z lewej z H&M

    ReplyDelete
  2. Przepiękne masz futerko, torba też świetna

    ReplyDelete
  3. futerko swietne!
    ja tez szukam juz od dlugiego czasu ale nic nie moge znalezc :(
    a na dodatek nie bylo w moim h&m tego szarego co masz na zdjeciu :( a chcialam go kupic

    ReplyDelete
  4. Wow,wow!! Cudny futrzak i jeszcze piekniejsza torba!! Obserwuję i pozdrawiam Marta:)
    Follow Me www.gointothesun.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ale Ci zazdroszczę tego futerka;)
    Śliczne i wiśnienki!
    Boska jesteś!

    ReplyDelete
  6. Your looks are always fantastic and I love your style of fashion in your great blog ! super chic and cute :) thanks for your nice comments on Chictopia.
    Love ♥ ♥ ♥ Happy new year !
    Tanya
    http://tanyawall.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Cala stylizacja rownie idealna jak buty;) Futro przepiekne! Pozdrawiam.Anka

    ReplyDelete
  8. Świetny tshirt! Całość wygląda idealnie :)

    ReplyDelete
  9. perfekcyjnie ! cudowne futerko i rewelacyjne dodatki <3

    ReplyDelete
  10. Wisienki ♥ Mniam!
    Futro genialne! ;)

    ReplyDelete
  11. rewelacja:)i te slodkie kolczyki <3

    ReplyDelete
  12. Ślicznie wyglądasz w tym futerku :)

    ReplyDelete
  13. Ten zestaw bardzo przypadł mi do gustu. Ślicznie w nim wyglądasz,serdecznie pozdrawiam.

    ReplyDelete
  14. Koszula i te kolczyki są cudowne

    ReplyDelete