Boyfriend shirt and ripped jeans

Monday, May 26, 2014

W dzisiejszym poście biała "męska" koszula oraz czarne mocno podziurawione jeansy. Spodnie to moje "dzieło" - kupiłam je w sh za całe 2 pln, a następnie popełniłam na nich skromne DIY. Początkowo były to dwa małe przecięcia na kolanach i w takiej postaci spodnie widzieliście tutaj: klik. Ostatnio postanowiłam zaszaleć i z dwóch skromnych dziurek wyszły mocno poszarpane nogawki. Taka wersja podoba mi się bardziej.

Koszula i spodnie dają dość męski, surowy efekt, dlatego dla równowagi dodałam sandały na obcasie oraz kobiecy naszyjnik z dużych pereł. Miłego oglądania.

Biała koszula (white shirt): Zara
Jeansy z dziurami (ripped jeans): H&M + DIY
Naszyjnik (necklace): Zara
Zegarek (watch): Timex
Sandały (ankle strap sandals): Mango
Kopertówka xxl (clutch): New Look
Okulary (shades): Calvin Klein

20 comments:

  1. Very interesting! I think thata a skirt can be very famale and in this look is more famale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Effe coco but there is NO SKIRT HERE

      Delete
  2. Witaj, koszula i naszyjnik są spoko, natomiast spodnie wyglądają niechlujnie! ( ta ogromna dziura na kolanie i wyszarpana, stercząca prawa nogawka). To, że taki look pokazała na blogu np koleżanka Mercedes nie znaczy, że jest to extra set. Sto razy lepiej Twoje spodnie wyglądały przed poprawkami! Bycie modnym nie polega na ślepym podążaniu za najnowszymi trendami. To, że coś jest obecnie trendy nie znaczy, że jest piękne. Pamiętaj!! Ale skoro Ty się dobrze czujesz w takich spodniach to ok:) Pozdrawiam Patty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziury z założenia wyglądają niechlujnie.
      Co pokazała Mercedes nie wiem, bo nie śledzę, ale dziurawe jeansy są teraz obecne na każdym blogu.
      Ja miałam ochotę pobawić się nożyczkami najpierw nieśmiało, teraz na bogato, a ostatecznie jak mi się te spodnie znudzą to wyrzucę je do kosza :)

      Delete
    2. jejjj.. anonim z góry wyjął mi z ust to co chciałam powiedzieć. Te dziwne dziury nie wyglądają dobrze. I głównie dlatego, że nie z każdych spodni wycina się dziury. Wiesz czemu robi się to z jeansów? bo się prują i siepią. Ten materiał jest super cienki i źle to wygląda,

      Zaraz na fanpejdżu pokażesz inspiracje czy raczej wzór z którego kopiowałaś, jak to zawsze bywa. Tylko to tylko nadaje komizmu, bo niemal identyczna inspiracja wygląda dobrze, a w twoim wykonaniu mam wrażenie że masz zbyt agresywnego psa który pogryzł te spodnie.

      Nie ma co być faszionistką i faszyn viktim. zczególnie że powtarzasz że niby ślepo nie podążasz, a jednak podarte spodnie to TREND

      Delete
    3. Nie podążam ślepo, bo większość trendów mnie omija. Ten akurat całkiem mi sie podoba, ale tez nie na tyle zeby kupic takie spodnie w sklepie. Miałam ochotę pobawić sie w diy i to zrobiłam. A spodnie nie sa z cienkiego materiału.

      Delete
  3. So stunning! Love your crisp blouse and pearls, you look incredible as always! Truly magnificent.
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. So beautiful.just stunning
    Keep intouch
    Kisses

    ReplyDelete
  5. Piękna stylizacja. Jest klasycznie ale z pazurem, klasą , świetnym wyczuciem estetyki :)

    ReplyDelete
  6. Super set! Niby klasyczna czerń i biel, ale dziurawe spodnie dodają mu pazura.

    ReplyDelete
  7. Anonimowej komentatorce dziękuje ze wytkniecie błędu. Nie publikowałam, bo nie ma sie czym chwalić - lepiej jak mniej osob zauważy takie cudne przestawienie liter :)

    ReplyDelete
  8. Sweet outfit! You make ripped jeans look so chic!!
    I would also love to connect with you on Twitter, Facebook ,Bloglovin and Pinterest
    Keep in touch
    xx
    www.JuneWantsItAll.com

    ReplyDelete
  9. Ciekawa torebka, super wyglądasz xd

    ReplyDelete
  10. kochana uwielbiam twoje połączenia!! genialnie!

    ReplyDelete
  11. Mega :)) podoba mi się przełamanie bieli i czerni kolorem na ustach i torebce :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. ta męska koszula na Tobie i w tym zestawienu wygląda mega kobieco i sexy ;)

    ReplyDelete
  13. Musze przyznać wyglądasz efektownie:)

    ReplyDelete
  14. Those are some killer shoes. Classic look with an edge. Great styling.

    http://www.lookfortheoccasion.com

    ReplyDelete